Dålig updatering !!

Skärpning med bloggandet nu tjejer !

hej igen, kollade in på bloggen och vi har inte skrivit på jättelänge, så tänkte att vi kunde börja skriva lite igen eftersom det var så kul att läsa gamla inlägg !! :) Det går väldigt bra för oss i båda serierna, i Elit ligger vi sexa tror jag (?) och i F16 ligger vi 2:a. Väldigt bra! Vad har hänt nu då? träningar och matcher som vanligt. Har äntligen börjat gå till en sjukgymnast för att träna upp mitt knä vilket är jätteskönt !

Idag ska vi spela match mot
Serieledarna *Sollentuna* vi har vunnit över dom förrut så vi hoppas väl på en vinst nu också då. Skulle vara oerhört bra.

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva men jag hoppas vi kan komma igång med bloggandet,videosar och MASSA bilder. 
pusspåer:)

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0