Första utomhus matchen för min del


Det här var mina första match med stuvsta kommer jag ihåg. Och min ända utomhus matcj med dom för den delen. SNACKA OM ATT JAG VAR NERVÖS. OCh det hemska varatt jag skulle vara forward, okej det är inte så konstigt eftersom jag alltid har spelat det, men då är ju ens jobb att göra mål så kände mig liiiitepressad sådära.
Men som tur är så gjorde jag 2, blev skit glad haha! Fast det var inte direkt något jag ville visa sådär jätte tydligt när man knappt börjat i laget haha! Jag kommer inte ihåg hur matchen slutade.. Men vi mötte allafall Aspudden.
Och det är mig ni ser längst fram av alla stuvsta spelare!
Idag ska vi ju möta södertälje, ett tag att åka men det ska bli kul eftersom vi ska få spela utomhus, så det är på med underställen som gäller! Tyvär måste vi spela i borta ställen.. Hatar att göra det haha, tycker dom grönsvarta känns mer som oss liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0