Jag som spelare på planen


Jag Andrea Hedenstedt har tidigare spelat i Örby f96 men som nu lagts ner.

Helt ärligt talat skulle jag nog inte vilja möta mig själv på planen. Inte för att jag tycker att jag är bra, utan för att jag är en ful jävel. Eller va allafall. Jag har inga problem med att ryta till om jag tycker någon beter sig illa osv. Tillexempel om någon i motståndarlaget skriker ''Kom igen tjejer, nu tar vi det här!'' Kan jag säga lite odiskret, ''Det är ju kul att ni hoppas allafall / keep on dreaming / Hahhaa lycka till'' Men jag har faktiskt inte gjort något under min tid i Stuvsta, kanske för att det är ett nytt seriösare lag och för att vi möter seriösare och duktigare lag. När vi var på innebandyläger förra året t.ex. Så frågade min dåvarande 20åriga tränare laget ''Vem är lagets bitch, på plan?'' Och det blev jag haha. Det är faktiskt inget jag tycker är kul, att bli så arg alltså. Utan det är något jag verkligen jobbar på. Men tacklas kommer jag fortsätta med, men nolltolleransen gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0