Godkväll!


Inga fotbollsbilder här inte!

 I lördags spelade vi som sagt cup. Dte var skit kul förutom att det var sjukt pinsamt att det finns så många omogna vuxna på planen. Även fast dom förmodligen märkte att jag emelie, hanna och amanda inte var 40+ så drog dom i tröjor, knuffades i ryggen och drog i armar. Det omognaste laget jag någonsin mött var mellan 20 och 40 år. Skandal.. Sen efter finalen så börjar dom snacka om att domaren har dömt fel osv? Och dom ska kallas mogna vuxna. Alla vi i stuvsta stod mest och skrattade men ibland hettade det till lite haha!

Idag har jag själv tagit hand om min sjuka lillasyster efter jag kom hem från min kompis. Nu ikväll så ska jag kanske träffa Arvid. Sjukt skönt med lov asså, men ska även plugga lite! Det blir morgondagens måste.
Hoppas alla läsare, spelare och tränare får ett trevligt lov!
/ Andrea Hedenstedt nr. 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0