Future cup / Andrea Hedenstedt

Jag måååste flytta till Göteborg när jag blir äldre, lugnt sveriges härligaste stand, slår stockholm med lääängder. Det bästa är hur dom pratar, älskar det! Vi har spelat sjuukt bra även om resultaten av matcherna inte blev lika bra haha! Men vi är nöjda efter att ha mött danmarks bästa lag, malmös bästa osv! Vi har bott på ett sjuuuukt fint hotell, vädret har varit ännu bättre än hemma i stockholm, har sätt massor av snygga killar osv. Och det bästa av allt, har haft så jävla roligt med mina underbara tjejer! Guud, man kom verkligen mycket närmare alla! Hur kul som helst ju! Nu ska ni få en bildbomb ifrån mina underbara dagar!


Vår chufför var ju snyggast av alla killar i hela göteborg!

Vi åt pizza, muuuums!

Åkte upp till ''heaven'' 23dje våningen på vårt hotell!

Vi spelade matcher på Heden i solljuset!

Matcherna var tuffa, men oftast roliga!

Det blev några glassar också haha.. (a)

Träffade nya människor, gick på liseberg, och hade gryymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0