Random inlägg typ

Woho det börjar närma sig julafton. 5 dagar kvar. Helt otroligt tycker inte ni det? Det är mycket snö iår i alla fall och det är ju bra. Julafton utan snö är ingen julafton. Vad önskar ni er? Själv önskar jag mig en ny dator och om jag inte får det önskar jag mig pengar och presentkort. Typ det som alla önskar sig. Eller önskar du dig något speciellt typ som en häst, ny säng eller ja något annorlunda. ;) Nu ska jag bädda ner mi i soffan med en bok och bara ta det lungt. Imorgon är det träning också. Ska bli nice men har ont i låret. :( Ska stretcha lite också så kankse det går över. Är såååååååå ovig som det bara går! Sofie
Men tjejer ni får också skriva lite. Inte bara jag som ska det1 Kom igen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0