Frida med videokamera:D

Skit bra spelat i dag tjejer. Ni var gryma som vanligt.:D Jag tog ju några fina bilder på er med ny videokamera som jag tänkte lägga upp. Tyvär vet inte jag hur man lägger upp en video från kameran så jag skickar dom till Sofie eller ngn senare så ni kan få se dom också.:D Men här kommer dom underbart fina bilderna på mina favvo tjejer. :D <33


















Ja, det var allt jag hade för den här gången.:P Men jag hoppas ni får se filmerna snart. Dom är skit roliga.:D<33

See ya!<3
// Frida


Kommentarer
Postat av: hanna

Varför ska det va massa bilder på mig för?!??! -.-

2010-12-29 @ 23:16:39
Postat av: Amanda

HAahha HAnna på 5:e bilden du ba: ee okeej, notmalt amanda :P HAHAAH typ

2010-12-29 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0