Fotboll är fan livet

När man känner luften flyga genom håret, och få tröjan att fladdra för att man springer så fort, när man känner hur svetten bara rinner i ansiktet, när man hör sina lagkamrater skrika av lycka, då mår jag som bäst.
Det går inte att beskriva känslan som man har när man spelar en riktigt bra match, eller gjort en riktigt bra träning. Man är så sjukt stot över sig själv. Jag spelar som sagt forward, oftast toppforward. Allafall i mitt förra lag, tro mig. Hur många mål jag än kommer att göra så kommer jag vara lika glad varje gång jag gör det, om inte gladare för varje gång! Har redan gjort mina första mål med Stuvsta och jag har aldrig varit så glad över ett mål förut. Att älska en sport så otroligt mycket som jag gör, och troligen mina lagkamrater, är nästan sjukt. Jag tänker på fotboll dygnet runt! Man kan säga att jag är en fotbollsnörd faktiskt, jag har länge drömt om att få utvecklas, att få byta lag och testa mina kunskaper. Och nu fick jag den chansen, att få börja spela i Stuvsta f96, även om jag troligen inte platsar i första laget så kommer jag 'ndå få träna med ett sjukt grymt lag med lika härliga tjejer, och vi kommer ju möta f95 i division tre nästa säsong vilket ska bli sjukt roligt.
Jag älskar fotboll så mycket att jag faktiskt skrev en uppsatts om fotboll på engelskan igår.
Man skulle skriva något man var stolt över, och jag är stolt över att vara en fotbollsspelare, för fotbollen håller dom flesta undan från alkoholroblem, rökning, droger och andra dåliga saker. Och det är sjukt bra tycker jag.
Tror inte så många orkade läsa allt men men.. NÅgra av er förstår allafall vad jag menar när jag säger att jag verligen älskar sporten fotboll.. Varsågoda för bibeln!
Förlåt för bilden, men var troligen riktigt glad då!

(En stolt Andrea 2007/2008)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sjukt söt du va :)<3

2010-12-16 @ 15:30:23
Postat av: Izabella

Haha det var när ni förlorade över oss i finalen i skogås cupen :) kommer ihåg att vi två hade samma nummer (11) och hade bandage båda två på vänster knä , lite roligt ;)

2010-12-16 @ 17:50:46
URL: http://izabellamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

bildwen tagen i skogås

2010-12-18 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0