/ Andrea nr. 14

I helgen ska jag fixa design till den här snygga bloggen, inget rosa sådära.. Hade tänkt mig svart bakgrund med någon cool text och lite gruppbilder och sånt!
För er som inte vet så har jag nyss börjat i laget. Jag provtränade innnan sommaren men hade annat att tänka på men efter sommaren igen så kontaktade Stefan ( vår tränare ) mig igen, så spelade jag match med dom osv.. Så nu har jag börjat, och det är något jag inte ångrar! För man utvecklas verkligen i det här laget, på som spelare och som person! Sen är det roligt att ¨få spela med så bra tjejer såklart!



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vilken kul ide! <3

2010-12-15 @ 15:35:45
URL: http://elinrutpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0